این چند روز حسابی شاهد جنگ روانی-مجازی رسانه ها فرصت طلب تخریبچی بودیم که تو هر فرصتی که بدست می آوردند برای پوشاندن اشتباهاتی که از سوی خودشون وحامیانشون به وجود اومده دست به تخریب،توهین و تهمت به دولت مردان ماقبل میزدند ! یکی از همین تخریب ها شامل آقای احمدی نژاد شد ! مردی که تا بود مبارزه بود اما الان جز توهین و تخریب و سازش چیز دیگری نیست !

سایت های اصلاح طلب روزنامه ها و نشریه های اصلاح طلب بدون هیچ وقفه ای پشت سر هم تیتر میزنند !حرف های بی پایه به اوج خود رسیده با اسم دلنوشته تخریب میکنند با اسم روشنفکری تهمت میزنند و با اسم اصلاح طلب بودن خود را فرشته ی وحی نمایان میکنند ! 

از اغاز انقلاب تا کنون همینطور بوده اول از امام شروع کردند سپس از رجایی بعد آوینی و بعد همت و باکری بعد شهید دیلم و بعد و بعد ... تا رسید به احمدی نژاد و بعد سعید جلیلی ...! میگویند احمدی نژاد آنقدر اشتباهات داشته که کشور رو کلا به فساد و تباهی کشانده گفتم قبول یکیشو نام ببرید :گفتند بابک زنجانی گفتم آهان همونی که چندو وقت پیش اقای روحانی از او قدر دانی کرد ؟؟؟ گفتند : اختلاس : گفتم آهان همونی که کرسنت به بار آورد ... !آن هم چند برابر اختلاس ها...!

گفتند گرانی : گفتم آهان همونی که اصلاح طلب ها در دوران احمدی نژاد احتکار میکردند تا به اقتصاد آن دولت ضربه بخورد و بد نام شود و بعد ها در قاب سبد کالا به مردم پس دادند...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1422442026351.jpg

دیگر چیزی نگفت ! گفتم برو خسته نباشید! از آغاز انقلاب تا کنون خسته نشدید از بس در مسیر انقلابی ها سنگ انداختید ! احمدی نژاد معصوم نبود که اشتباه نداشته باشد ، قبول!!! داشت دل ما رو هم کم نشکست اما نقطه سیاه کارنامه ی او در مقابل کارنامه ی شما شاید به اندازه نوک سوزن باشد!

احمدی نژاد مرد بود شجاع بود مقتدر بود و از همه مهم ترمردمی بود ! اشتباهات زیاد داشت در مقابل رهبری ایستاد دو سال آخر سرکش شد اما اما : هیچوقت هیچوقت حرف های رهبرش را تخریب نکرد هیچوقت به مردمش توهین نکرد (خس و خاشاک هم که میگفت مشخص بود منظورش به کدام دسته بود) ! شاید اینطور بگویم احمدی نژاد از نسل همان رجایی ها بود آنقدر تخریبش کردند، ترورشخصیتش که دیگر نای تحمل نداشت ...!

پ.ن : شاید این تخریب ها بخاطر سر آمد دولت یازدهم است شاید خیال میکنند که ممکن است با این عملکردی که داشتند دوره ی بعد باز هم یکی مثل احمدی نژاد ها روی کار آید معلوم نیست شاید... زیاد است ... !

پ.ن2: این پست به هیچ وجه به معنی حمایت نیست فقط وقتی دیده شد چقدر ناجوانمردانه دست به تخریب زدن وظیفه تلقی شد تا ما هم حرفی بزنیم !




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: