همین که هس...

یه لباس تنگ یه شلوار کوتاه یه کفش پاشنه بلند یه آرایش غلیظ همه و همشون میتونه یه دخترو تبدیل به یه مانکن بی نظیر بکنه ...
مانکنی  که چشم همه رو میگیره ، به خودش و زیباییش می نازه ...! فک میکنه همه چی داره چون همه مردم دارن بهش توجه میکنن! اما چه توجهی؟؟ توجه به احساسات یا اندام ؟؟ توجه به شخصیت یا آنالیز بدن ؟؟ توجه به شرم و حیا یا توجه به بدنی که زیر لباس داره چشم طرف مقابلو تحریک میکنه ؟؟؟ از همه اینا که بگذریم  فک میکنه حسابی محبوبیت داره برا دوستان و فامیل !
عکسشو تو شبکه های اجتماعی ، یا چت و کلا تو فضا مجازی میزاره کلی تعریف و نمجید میشنوه کلی لایک میخوره  !سرجمع حسابی کیفش کوکه که آره چقدر خریدار دارم من ... ! به خیالش همه هم اونو بخاطر خودش میخوان  ، چون زیباست ،طنازه ، چشم نوازه ، کلا یه مدل خیلی خوبه ! اما حقیقت یه چیز دیگست : همه اونو میخوان نه برای زندگی ، فقط برای استفاده کردن ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/141897906851.jpg


خواهر من اینکه همه تو رو تاییدت میکنن  بخاطر ظاهرت دلیل نمیشه که تو فردا یه زندگی خیلی خوب و خوشبختی بی پایان داری ..!نه اصلا ...!چون هیچ تضمینی نیست  که واقعا کسی با این ظاهرت تورو فقط بخاطر خودت بخواد بذار مطمئن حرف بزنم شاید 1% بخاطر خودت باشه 99 درصد دیگه بخاطر یه چیز دیگست ...
پ.ن :برای استفاده شدنت شاید 100000 تا لایک هم بگیری !ولی برای انتخاب شدنت بعنوان یه همسر یا یه آشنای محترم شاید یه لایک هم نگیری...!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
رسوایی فتنه

همه ی مردم دنیا بدون استثنا شاهد مراسم پر شور و بسیار عظیم اربعین حسینی بودن مراسمی که خار تو چشم همه منافقان و دشمنان اسلام بود این وسط خیلی ها به قصد انکار این مراسم قدم برداشتن که با لطف و کرامت رب الحسین (ع) رو سیاهی غلیظی براشون به ارمغان آورد.

 

اما تو این رو سیاهی ها اون چیزی که بیشتر از همه نظر بنده و خیلی از مردم رو جلب کرد جریان فتنه و حامیان و ارتباط اینها با اربعین حسینی بود ، 480 روزنامه مجله و شبکه تلویزیونی اروپایی وقایع روز اربعین حسینی رو به تصویر میکشیدن ، اون ها نه مسلمان بودن نه شیعه ، ولی بقول خود خبرنگاراشون این شور مردم به اونها هم شور داده بود و جذب شده بودند ببینند که این حسین ابن علی کیه که همه عالم دارن دیوانه وار عزاشو میگیرن ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1418634069981.jpg 

اما طی این مراسم باشکوه که اغلب روزنامه ها مجله ها و رسانه ها از اون حرف میزدند و پوشش میدادن !روزنامه های حامی فتنه این خبر رو کلا از صفحه اول خودشون حذف کردند تا ثابت کنند اصل مشکل فتنه ! با اسلام و نهضت امام حسین (ع) هستش!

این برخورد عجیب نشریات زنجیره ای با یک رویداد مهم 20 میلیونی در حالی هستش که رسانه های بیگانه و ضد انقلاب هم مثل : صدای آمریکا ،بی بی سی ، رادیو فردا ، دویچه وله ، گویا نیوز و دو سایت جرس و کلمه (وابسته به فتنه) اقدام به سانسور راهپیمایی و پیاده روی عظیم اربعین کرده بودن ! این امپراتوری رسانه ای دروغ در نقطه ی مقابلش اگه اتفاق خیلی کوچک و بی اهمیتی رخ بده سریع به تیتر اصلی خبر هاش تبدیل میشه . !

پ.ن »:این روزنامه ها و نشریات ایرانی حامی فتنه همان حامیان دولت جدید و آقای روحانی نیز میباشند.!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393
بی غیرت

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 18 آذر 1393
ما تـازه به دوران رسیده ها...

دیروز روز دانشجو بود ... اما بهتر بود اسمش رو روز دولت بنامیم تا روز دانشجو ، اتفاقاتی که تو این روز افتاد خالی از لطف آقای روحانی و دوستان دیگه نیست ! دولتی که تو این دوسال روی کار اومده انگار فقط فن شعار دادن و تخریب انقلابی ها رو در دستور کار نرمش قهرمانانه ی خودش داشته !

دیروز رئیس جمهور میگفت که لازم نیست که عده ای تازه به دوران رسیده نگران ارزش های انقلاب باشند ...! آقای روحانی شما آقای احمدی نژاد رو بی ادب می دونستید اما ما تو این مدت کوتاه ریاستتون شاهد بودیم که چگونه با سرعت 200km از ایشون جلو زدید و چطور طی این دو سال حکومت ... شما چه حرف هایی به بچه های مذهبی و انقلابی زده اید... !

آقای روحانی اینها تازه به دوران رسیده نیستـــند اینها فرزندان خمینی هستند همان هایی که وقتی ساواک از امام پرسید یارانت کجایند ؟؟ گفت: در گهواره های مادرشان هستند و امروز ما شده ایم تازه به دوران رسیده!

حق نداریم از انقلاب دفاع کنیم ، حق نداریم انتقاد کنیم ، کلا ما حق خاصی نداریم ! ولی ببخشید ایا شما فکر میکنید شما میتوانید از انقلاب و ارزش هایش دفاع کنید ؟؟ یا دوستان فتنه گر و خائن ؟؟؟ 

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1418021252741.jpg

تازه به دوران رسیده ایم اما دوران خود را به خوبی و با بصیرت درک کرده ایم درست است که حضرتعالی باسابقه و با تجربه اید و ما می بایست از تجربه بزرگان استفاده کنیم اما این دلیل نمی شود که شما انقلاب را به نحو خود مصادره کنید چرا که هر زمان اقتضای خود را می طلبد امام فرمود دفاع همچنان باقیست.!

آقای روحانی اسمش روز دانشجو بود اما دانشجوی منتقد جایی در مراسم شما نداشت ! میگفتید از انتقاد استقبال میکنید اما فقط میگفتید چون کسی اجازه انتقاد نداشت ! شعار ده خوبی هستید شاید یک لیدر ورزشی در مقابل شما به زانو بیفتد و این یکی از ویژگی های شاخص شماست!

به هرچی در دولت قبل بی احترامی کردید سر خودتان آمد و دچارش شدید، لااقل آقای احمدی نژاد دانشجو را روی سرش میگذاشت ولی امروز ما زیر پای شماییم!

آقای رئیس جمهور از نظر شما اگر کسی از داشتن فناوری هسته ای ویا توسعه ی آن بر حسب NPT حرف بزند و دفاع کند بی منطق و تازه به دوران رسیده است !اگر کسی از دولت و کار های اشتباهش انتقاد کند تازه به دوران رسیده و بی سواد است اگر کسی پیشنهاد بدهد افراطی و همسو با اسرائیل است ...!

آقای روحانی مراقب این تازه به دوران رسیده ها باشید شاید واقعه ای که برای بنی صدر اتفاق افتاد باز هم تکرار شود ...!فقط میتوانم بگویم خدا عاقبت ما را با این دولت ختم به خیر کند ...!

پ.ن: خدایا به روحانیون ما بصیرت نواب صفوی ها را عطا کن و به مسئولین ما ایمان شهید رجایی را ...


:: برچسب‌ها: روز دانشجو , , خرابکاری روحانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : دو شنبه 17 آذر 1393
نـگــرانـیم

امروزه که اگه یه چند دقیقه تو خیابون قدم بزنیم میبینیم یه بازار مد غربی راه انداخته شده البته چند سالیه شدید ترم شده اما تو این بازار مد یه چیزایی هست که واقعا آدمو دل شکسته میکنه مسلما شما هم دیدید تازه گیا این ساپورت و لباسای تنگ به عمق پوشش چادری ها هم نفوذ کرده ،مثلا دختر خانومی خیلی چادر شیک و زیبایی سرشه بعد کنار اون چادر از ساپورت هم استفاده کرده که کلا یه تضاد خیلی افتضاحی رو  به بار آورده .!

 

باید قبول کرد که این ساپورت امروزه حسابی داره فرهنگ حیا و عفت ما رو به چالش میکشه زنان مارو بی بند و بار و مردای ما رو بی غیرت پرورش میده ...،

چرا دروغ ،انصافا امید ما برای مقابله با این تهاجم به دختران و خانوم های چادری بود که با طرز پوشش خوبشون بتونن امر به معروف و نهی از منکر کنند اما اینکه الان این ساپورت تونسته اونا رو هم از پا دربیاره واقعا خیلی دردناکه ! از همه دردناک تر اینه که این چادر میراث مادرمون حضرت زهرا(س) هستش  که اینطوری بهش بی احترامی میشه !

 http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416906620081.jpg

من نمیدونم اون کسایی که این تضاد رو ایجاد میکنن و فک میکنند واقعا خوبه پیش خودشون چه فکری میکنند اما اصل حرفم اینه :

خواهر من نمک یه ذره اش هم شوره ، یوقت نگی ، یکم موهام پیداست ، یا یک کمی آرایش عیبی نداره ...

پ.ن : داغی سیلی روی صورت مادر هنوز سرد نشده خواهش میکنم شما دیگه نزنید.

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1393
(نا)مردای زمان

یروزی دشمن رو پشت شهر متوقف کرده بودن تعدادشون کم بود ولی یه ارتش بزرگ از دشمن رو متوقف کرده بودن خب جنگ جنگ باور ها بود فرمانده میگفت : بچه ها اگه شهر سقوط کرد ایمانتون سقوط نکنه !

فرمانده کجایی ببینی چطور ایمان ها سقوط کرده ...! نیستی ببینی چطور یورتمه رفتن رو خون شهدایی که برای عفت و حیا جوانان رفتند به بعضیا لذت میده ...، فرمانده نبودی ببینی چطور دل امام زمان(عج) رو خون میکنند ...!

نیستی ببینی چطور اشک های تنهایی سید علی داره وجود ما رو به آتیش میکشه ...! جنگ هنوزم جنگ باورهاست،خیلی ها پای خون شما وایسادن و خیلی ها هم سرشونو بالا گرفتن و پایمالش کردن و رد شدن !

اسم خودشون رو مرد گذاشتن ، ولی باور کن من حیفم میاد بهشون بگم مرد...،!بیشتر شبیه نامردن تا مرد ...!
بهش میگم اقا پسر گل اون چیزی که تو برداشتی ابرو نبود آبرو بود بهش بر میخوره میگه من روشنفکرم ، من متمدنم ! من آریاییم...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1415777975521.jpg

دیگه ماجرا داره به جاهای جالبش میرسه کم کم داریم به طرفی پیش میریم که خواهر برادر سر لوازم آرایشی دعواشون بشه ، یا نه تو تعیین هویتشون دچار دوگانگی بشن ... اینا کلا از اصول این حالتاست لطفا به تمسخر نگیرید اینا از پسر بودنشون راضی نیستن درک کنید ... !

مرد بودن به نر بودن نیست سعی کنید مرد بودنتون رو طور دیگه ای ثابت کنید !

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
خوارج زمان

تا حالا حتما خیلی اسم این فرد به گوشتون رسیده سید صادق شیرازی ...مردی تفرقه انداز بین دو امت سنی و شیعه که توسط حوزه های لندن و آمریکا فارغ تحصیل شده! کسی که مدیریت چندین شبکه ماهواره ای رو داره، شبکه هایی که هدفی جز تخریب دین از روش افراط و تفرقه افکنی رو در استراتژی خودشون ندارند! مثال شبکه سلام ماهواره همان شبکه ی قدیمی که تحت حمایت این شخص بوده که با حرف های گستاخانه و نا بجایی دست به ترور شخصیت افراد انقلابی از جمله شهید مطهری زده و از هیچ توهینی کوتاهی نمیکنند!

 

مطمئنن  شاهد بودید طبق تبلیغات گسترده ایت الله سید صادق شیرازی در جذب جوانان ایرانی برای ترویج عقاید فاسد و افراط گرایانه خودش ،که این امر هم موجب شده افرادی فریب حرف های این شخص را خورده و پیرامون عقاید این شخص موضع گیری داشته باشند !و در مقابل نظام جمهوری اسلامی جبهه گیری سختی رو نشون بدن!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416215921451.jpg

سید صادق شیرازی همان شخصیت نا اهل و حیله گیری هستش که در ارتباط تنگاتنگی که با سران غربی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دارد از هیچ فرصتی برای تخریب و توهین به علمای تشیع و نیز رهبری ایران غافل نبوده و با هر ابزاری دست به این اعمال خفت بار زده است.!

خیلی از دوستان خواسته بودن  معبر راجب ایشون توضیحاتی رو بده که ما هم تا حد مجازش سعی کردیم توضیحاتی رو بدیم!البته هدف های ایشون برای همه اشکار هستش

 تا جاییکه مقام معظم رهبری خطاب به این شخص اینطور میفرمایند:

آن تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمیخورد..

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
زنده کردن مهره های سوخته

چند وقته یه چند کلمه با رئیس جمهور محترم کشورم حرف داشتم که موقعیتش پیش نمی اومد باهاشون مطرح کنم که به امید خدا الان دیگه فرصتش رو داریم که بگیم !

 

برای من یه سوال پیش اومده اونم اینکه آیا دیدار اعضای دولت از جمله رئیس جمهور محترم با مهره های سوخته ی فتنه 88 جز اعتدال به حساب میاد ؟؟ چند وقت پیش هر از گاهی میشنیدیم که دولت مردان زمزمه هایی مبنی بر اینکه باید فتنه گران رفع حصر بشن و بخشیده بشن و ... میزدن !

حتی شاهد بودیم رئیس جمهور محترم از مثال "حر " نیز استفاده میکرد برای توجیح و گذشت از اعمال فتنه گران ...!

اما حرف من اینه آقای روحانی "حر" شعور توبه رو داشت ، از اسب پیاده شد چکمه هاشو به گردنش انداخت ، بر زانو راه آمد و خدمت حضرت اباعبدالله (ع) طلب عفو کرد ، و در مسیر حضرت تا آخرین قطره خون جنگید!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416491039651.jpg 

اما فتنه گران چطور؟ با اینکه همه ی مدارک خائن بودن آنها را ثابت میکرد ... با اینکه میدانستن چطور آشوب به پا میکردند و کشور رو به چالش میکشیدن، با اینکه معلوم شد چه کسانی پشت سر این افراد هستند ...!

حتی یک عذر خواهی ساده از ملت ایران نکردند ... هنوز هم فکر میکنند عملشان درست بوده ، خیلیا میگن به اونا اصلا اجازه داده نمیشه حرف بزنن و از خودشون دفاع کنند. پس چطوریاست که حرفا و نظراتشون تو سایتای مثل کلمه و خودنویس پخش میشه ؟؟؟

پس مطمئنن حمایت از فتنه گران و دادن القاب حر به آنها جریان خاصی رو پیش میبره ...

پ.ن :جناب روحانی آیا زنده کردن مهره های سوخته ی فتنه ی اسرائیلی انگلیسی سال 88 معنای اعتدال است؟؟؟

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1393
مسلم زمان

سال ها پیش نامه نوشتند که حسین جان! مـــا همه سرباز توییم! زود ظهور کن که دجال هــا امانمان را بریده اند!

 

و زمان امتحان فرا رسید :

امام نایب فرستاد! عوام را دنیا زدگی و روز مرگی فریب داد،خواص را هم بی بصیرتی! گفتند: تا امام معصوم نیاید کار درست نمیشود! مسلم که معصوم نیست باید خود امام بیاید.! شد انچه که نباید میشد !

"آنانکه نایب امام را یاری نکردند،توفیق یاری امام را نیز پیدا نکردند!(سر مسلم ابن عقیل بر دروازه کوفه آویــزان شد! و درست یک ماه بعد سر حسین *ع* و یارانش به آن ملحق شد)

و چند سال بعد : آنانکه نایب امام و امام را یاری نکرده بودند توبه کردند و خون خویش را در این راه نثار کردند! اما: فاعتبر و یا اولی الابصار "

عاشورا یعنی درست در همان لحظه که امام تو را میخواند لبیک بگویی!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1417163894671.jpg 

زمان به عقب برگشته خداوند فرصت دوباره ای به خلق داده است! منتظر امام زمان(عج) خود هستیم امام نایب خود را برای ما فرستاده تا ببینید آیا ما هم همچنان مانند مردم کوفه هستیم؟؟؟

سید علی خامنه ای(روحی فدایی) همان نایب بر حق امام زمان(عج) ، همان مسلم ابن عقیل زمان ماست! اگر او را یاری نکنیم مسلما از امام زمان خود را نیز یاری نخواهیم کرد! پس بنگرید که در کدام سوی میدانید عاشورا هم اکنون است!

هر شاه وزیر راه یابی دارد! هر فرقه کتابی دارد، تبریک به صاحب الزمان باید گفت، از اینکه چنین نائب نابی دارد.

ترسید چراغ دوازدهم را هم بشکنند...

به جایش یک شمع داد...

تا ببیند با او چه میکنند...

پروانگی آموختند...؟

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1393
عفت

در زمان حضرت موسی علیـه السلام مــردی با زنــی زنـا کــرد ،وقتی به خانه ی خویش آمد ، مردی را با زن خود در حال آمیزش دید ! آن مرد را نزد حضرت موسی(ع) آورد و از او شکایت کرد!!!

در آن لحظه جبرئیل بــر آن حضـرت نازل شد و گفت :هر کس به ناموس دیگران تجاوز کند به ناموسش تجاوز کننـد .

حضـرت موسی به آن دو فرمود :
با عفت باشیــد تا ناموستان محفوظ بمانــد!

این روزا حتمادیدید مردایی رو که دست خانومشون رو گرفتن ولی چشماشون رو یه خانوم دیگه دوخته شده ،میگن از هر دست بدی از همون دست هم پس میگیری شده حکایت همین آقایون روشنفکر که تو چشم چرونی به ناموس مردم و بی غیرتی حرف اول رو میزنن ، به ناموس خودشون که میرسه میشن قیصر زمانه !

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1417264729961.jpg

پس حکایت از همون دست بدی از همون دست هم پس میگیری یعنی اینکه دوست عزیز روشنفکری که دست خانومتو گرفتی خیابونا رو رژه میری و چشم دوختی به ناموس دیگران مطمئن باش تو همون لحظه یکی دیگه مثل خودت، یا بدترش هم به ناموس تو چشم دوخته هر بلایی سر ناموس دیگران بیاری بدترشو سر ناموس خودت میاره !

مطمئنن تاثیرای منفی و انعکاس این حرکات ناپسند رو همه خوب میدونند اگه میخواستن بهش عمل کنن الان اوضاع جامعه اینقدر وخیم نبود ! پس بهتره به همین یه جمله اکتفا کنیم شاید وجدان خوابیده ای بیدار شد...:

با عفت باشید تا ناموستان محفوظ بماند

پ.ن :           هرکه باشد نظرش در پی ناموس کسان // پی ناموس وی افتد نظر بوالهوسان

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1393
تمدید ناامید
 
سخنان اقای ظریف بعد از مذاکرات :
 
http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416913764481.jpg

احساس میکنم مردم ایران همه چیز را به دست آوردهاند، ظرف چند روز امکان رسیدن به چارچوب «توافق سیاسی» وجود دارد.

من احساس می کنم که مردم ایران همه چیز را به دست آوردند .امروز برنامه هسته ای ما توسط دنیا شناسایی شده است. امروز کسی برای بستن برنامه غنی سازی ما و از بین بردن برنامه صلح آمیز ایران صحبت نمی کند و اینها همه توفیق هایی است که مردم ایران در سایه سیاست تدبیر و امید که به آن رای دادند و در کنار آن ایستادند و با حمایت رهبری ان را ادامه دادند، امروز دارند بهره آن را می برند.

- آقای ظریف دقیقا ملت ایران چه چیزی را بدست اورده اند ؟؟ تحریم ؟؟ تحقیر؟؟ قبلا هم که برنامه هسته ای ما شناخته شده بود ، حتی 20 درصد هم تولید کردیم که به لطف شما و دولت نا امید قطع شد، ما زیر سایه ی تدبیر امید هیچی جز خفت و خاری نصیبمان نشد این چه دستاوردی است که فقط شما ازش خوشحال هستید ؟؟

سخنان جان کری در تشریح دستاوردهای آمریکا در نتیجه اجرای یک سال توافق ژنو:

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416913764482.jpg

ایران برای اولین بار به عقب بازگشته و تحقیقات هسته ای را کاملا متوقف کرده است، ذخیره 20 درصد ایران صفر شد و تحریم ها هم همچنان باقی است، صحبت از لغو تحریم ها زود است.

و در آخر حرف های فرمانده سید علی خامنه ای که مسئولین ایشون رو بعنوان یه مقام تشریفاتی تلقی کردند و هیچ توجه ای به هشدار های آقا نکردند ...و در آخر رو سیاهی برای همه آنان!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1416914151561.jpg

بنده همچنان که گفتم خوشبین نیستم. من فکر نمیکنم از این مذاکرات آن نتیجه ای که ایران انتظار دارد به دست بیاید !

ملت باید بیدار باشد بداند چه اتفاقی می افتد تا بعضی تبلیغات چی های مواجب بگیر دشمن و بعضی از تبلیغات چی های بی مزد و مواجب، از روی ساده لوحی نتوانند افکار عمومی را گمراه کنند!

 پ.ن : دولت تمدید و امید بفرمایید آبگوشت ... 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 7 آذر 1393