چند وقت پیش یه خبری رو خوندم که واقعا متعجب شده بودم راجب یه دزدی بود ! طرف یه BMW 2014 دزدیده بود ، بعد حالا به طریقی دستگیر شده بود ... !صاحب ماشین گفته بود ازت شکایت نمیکنم ولی به شرطی که بگی چطور این ماشین رو با این سیستم امنیتی فوق العاده قوی تونستی بدزدی ...؟؟؟ اون بنده خدا برگشت گفت :

گاز نیتروژن رو از اگزوز زدم تو ماشین بعد فندکو گرفتم ، موتور که حین خاموشی داغ میکنه سیستم امنیتی فکر میکنه ماشین دچار حریق شده و در های ماشین رو باز میکنه و پروتکل های امنیتی رو از کار میندازه ...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419367237521.jpg

بعد خوندن این مطلب واقعا به این فکر میکردم که واقعا چطور یه نابغه مثل این فرد شده دزد ؟؟؟ البته دزد لفظ خوبی نیس و خب خیلی عیب داره رو همچین آدمی برچسب دزد باشه ! شاید این مسئولین ما اگر کمی بیشتر به فکر استعداد ها و دغدقه ها باشند وکمتر شعار رو به عمل ترجیح بدن و به تعهدات کاری خودشون با وجدان اصیل پای بند باشند ، مطمئنن اوضاع تکنولوژی و فناوری ما دست کمی از کشور های ابرقدرت نخواهد داشت .

پ.ن : واقعا دزدای ما بر خلاف بعضی از مسئولین نابغه هستـند...! کاش کمی به زمین هم نگاه کنند ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
علی مطهری همچنان در آفساید..

باز هم مواضع آفسایدی علی مطهری سکوت مجلس شورای اسلامی رو شکست ، دیروزی در شرایطی که علی مطهری به بهانه نطق میان دستور به تکرار مواضع خود در قبال حصر سران قتنه وغیر قانونی خواندن این حصر پرداخت ،برای لحظاتی فضای مجلس متشنج شده ،و اعتراض نمایندگان رو به دنبال داشت ...! تا جاییکه بالاخره حجت الاسلام ابوترابی برای بازگشت آرامش به فضا اعلام تنفس و برای دقایقی مجلس را تعطیل کرد !

**********************************************

متن بالا چکیده ای از خبر هایی بود که راجب اتفاقات اخیر مجلس بود، اقای مطهری باز هم نقاب از مواضع و نظرات آفسایدی خودش برداشت ...! که آخرش هم به درگیری فیزیکی و... ختم شد! حصر فتنه گران رو غیر قانونی میدونند اما خیانت آنها به مملکت خود را کاملا قانونی و اسلامی ...! توهین به مقدسات ، توهین به ولایت فقیه ، تجاوز به حقوق مردم و بیت المال همه و همه جز مواضع قانونی و عقلانی ایشون محسوب میشه ! اما حصر سران فتنه خلاف قانون میدونند،

اما آقای مطهری شک نکنید که روز 9 دی همان روز اعدام سران فتنه بود ، و صد ها نفر از امثال شما هم نمیتوانستند مانع این عمل شوند اگر می بینید این اتفاق نیفتاد مردم فقط و فقط به واسطه و رأفت مقام معظم رهبری دست از محاکمه برداشتن و به قانون واگذر کردند.! اگر الان اوضاع رو مساعد میدونید و هر حرفی رو بدون هیچ تاملی میزنید،

مطمئن باشید این دوران نیز به پایان خواهد رسید توپ فعلا در میدان شما میچرخد ...!نمونه اش همان دفاع اصلاح طلبان امروز در صحن مجلس ...! اما روزگار این دولت نیز مانند سایر دولت ها به پایان خواهد رسید.!

اگر این اقدام مردم اینقدر به شما جرئت داده است که اینطور در مقابل خواسته ی مردم قد علم کنید مطمئن باشید همین مردم هم میتوانند سرنوشت سران فتنه را برای شما هم بنویسند ! هنوز یادمان نرفته 3 آذر در دانشگاه فرودسی مشهد چطور مقصر همه ی اتفاقات مربوط به فتنه را رهبری میدانستید ...: یادتان هست حرف هایتان :

:." در انتخابات سال 88 رهبری نظرشان را روی احمدی نژاد میدانستند و همین ریشه ی فتنه بود ...".:

اینجا کوفه نیست و ما هم مردم کوفه نیستیم که علی تنها بماند، اینجا ایران است مهد فرزندان خمینی بت شکن و رزمندگان فرمانده سید علی ، کاملا واضح است که پشت شما به چه کسانی گرم است که اینقدر آزادانه نظریات خود را بروز میدهید اما مطمئن باشید اگر کاملا در آزمون انقلاب مردود شوید دیوارتان به به ثریا که نخواهد رسید هیچ بلکه به زیر زمین خواهد رفت ...

پ.ن : بصیرت که نداشته باشی امامت را ریشه فتنه معرفی میکنی ...!(چناچنه این انگشتر را از دستم درمی آورم علی را از خلافت عزل میکنم )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393
حجاب

 

ای انسان حجاب کن حجاب کفن دیر است

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393
عجب...

کم کم زمستان هم از راه رسید و سرمای خودشو همراهش آورد ، درسته سرمای الانش اصلا قابل مقایسه با ده سال پیش نیست ولی خب بازم سوز سرماش تا مغز استخون آدمو منجمد میکنه ، و به زورشم که شده مردم رو وادار به پوشیدن لباس گرم و شاید اضافه میکنه ...!

اما این وسط یه عده هستند ، که یطورایی اصلا زمستان انگار براشون معنا نداره اصلا سردشون نمیشه ، لباس گرم براشون معنا نداره و کلا فرقی با تابستون براشون نداره...! ولی خب این دسته افراد واسه اینکه همرنگ جماعت بشن یه عکس العملی نشون میدن، احیانا شما هم دیدید که چطور به بهانه سردی هوا یه کاپشن یا پالتو تا جایی که جا داره کوتاه میپوشن و خیابونای شهرو ، متر میکنند ...!

http://kheybar88.ir/wp-content/uploads/2015/01/%D8%B3%D8%B1%D8%AF.jpg

خیلی جالبه واقعا مکانیسم بدنی این افراد طوریه که فقط بالا تنشون سردی رو حس میکنه و اینا هم از خدا خواسته فقط اون بالا تنه رو میپوشونن اونم چه پوششی ...! پایین تنه هم که انگار تو سواحل گرم آنتالیا به سر میبره ...! 30 سانت برف اومده اون موقع طرف با یه ساپورت یا شلوار تنگ و یه چکمه نیم متری خیلی ریلکس قدم میزنه ...!

حالا این وسط نصف مردم به چشم هوس بهشون خیره میشن و نگاه میکنند ، نصف دیگشونم از حق نگذریم از تعجب و شگفت زدگی ، باور کنید کار هرکسی نیست تو این سرما با این تیپ بگرده ! حجاب و پوشش اسلامی و اینا هم همش از نظرشون امل بازی هستش حتی تو زمستان ... ! من موندم این مدرنیزه ها واقعا از کجا تغذیه اطلاعاتی میشن که اینقدر وضع و اوضاعشون ناهنجاری داره ...! واقعا عقلانی نیست ولی تعجبم که چطور اینا خودشون رو روشنفکر میدونند ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : شنبه 20 دی 1393
آرمان

بازی با کلمات شیوه ی خاص و نوین و شاید بروز ترین تاکتیک سیاست مدارای امروزه ی ما شده ! اغراق ،وعده ، شعار ،توهین ، و... همه و همه زیر مجموعه همون تاکتیک هایی هستند که امروزه توسط سیاست مداران کشور ما داره اعمال میشه !

سخنان آقای روحانی تو نخستین کنفرانس اقتصادی تعجب و توجه خیلی از رسانه ها و مردم رو جلب کرد ،به قول کدخدا یطورایی یه مانور تهاجمی رو مقدمه چینی کرد شاید برای یک تهاجم دیگه که قراره روی جبهه مقاومت و پایداری صورت بگیره !

می گفتند "آرمان‌های ما به سانتریفیوژ‌ها مرتبط نیستند، بلکه به قلب و عزم ما مرتبط اند ...!اگر ما شفافیت بیشتری نشان داده و بخشی از فعالیت غنی‌‌سازی خود را که به آن نیازی نداریم ‌متوقف کنیم، آیا این بدان معناست که آرمان‌های خود را کنار گذاشته‌ایم؟.:"

آقای روحانی مفاهیم رو تقلیل ندهید! سانتریفیوژها آرمان مردم نیستند ، بلکه نتیجه آرمان خواهی مردم هستند!آرمان به سانتریفیوژها وصل نیست بلکه به خون هایی وصل است که برای چرخیدن این سانتریفیوژها ریخته شده است! این خون ها هم از همان قلب هایی که ازش دم میزنید پمپاژ شده است ..! شاید بعضی وقت های لازم باشد برای بهبود وضعیت اقتصادی تصمیم های بزرگ و با جرئت گرفته شود گرفته شود ،

شما از ابتدای دولتتان هیچ طرح اجرایی در این زمینه نداشتید و کلا انگار عهد بسته اید که فقط متوقف سازی کنید ! یک روز غنی سازی 20 درصد رو و روز دیگر هم میگویید فعالیت هایی که به آن نیاز نداریم .کنجکاو شدم بدانم که واقعا طرف مقابل چه امتیازی به ما داده است که ما مدام در حال دادن امتیاز به آنهاهستیم ؟؟؟ دانستن حق مردم است !

 

پ.ن : حالا فهمیدم سکولار یعنی چه ... ! " بمیرم برای تنهایی رهبر ..."

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 19 دی 1393
رهبری

خیلی وقته حرف دل در مورد رهبرم سید علی خامنه ای روحی فدایی نزدم امروز یطورایی هوس کردم سفره دلمو باز کنم میخوام فقط بگم از درد دل از افتخار دل از نگرانی دل ...!

 

آقای غریبم ، آقای شبهای تنهایی من ، شرمسارم از این بی خردی که نسبت به تو دارم ، خجالت زده ام که دلت به تازه به دوران رسیده هایی خوش است که مضحکه ی دولت مردانت شده اند ..!

آقای غریبم میدانم سخت است که خواص ساز خود را بزنند و عوام مشغول زندگی خود باشند ...، میگوییم رهسپاریم با ولایت تا شهادت ،خیالت راحت ما جایی رهسپار نیستم رهسپارم تا اشک های حضرت مهدی(عج) را دردناک تر کنیم ، میدانم که میدانی لیاقت این را ندارم که در رکاب تو باشم تا مسیر ظهور را هموار تر کنیم،

میدانم که حتی لیاقت ندارم خود را سرباز تو بنامم ! اما تا ظهور حضرت مهدی (عج) تنها فرمانده ی من ، تنها مقتدای من ، تنها رهبرمن فقط شما هستید و بس !

اما این کهنه سرباز صبور هنوز امید دارد ...،امید به فردایی بهتر دلم میخواهد فریاد بزنم و بگویم :

آقای من همان کسی است که :

4000 مقلد فقط در نیویورک و کالیفرنیا دارد، فرمانده ی من همون کسی هستش که سردار 8 سال دفاع مقدس بوده ، رهبر من کسی هستش که در زمان رئیس جمهوری خود فرمانده ی جنگی بوده ...!

رئیس جمهور روسیه نسبت به فرمانده ی من میگه : بیشتر از من به اوضاع روسیه مسلط بود.

آیت الله جوادی آملی میگه :وقتی مهمانش بودم، اجازه نداد پسرش با ما ناهار بخوره، گفت که این غذا از بیت الماله!!!

امیر کویت میگه : از نصایح ایشون کل منطقه دارند بهره میبرند...

http://s5.picofile.com/file/8161533400/%D9%82%D9%84%D8%A8_%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86.jpg

پوتین میگه : آنچه دیدم منطبق بود با داستان هایی که زنم درباره مسیح از کتاب آسمانی‌ اش برایم تعریف می‌ کند.

رهبر من همون شخصیه که وقتی آیت الله بهجت کامل‌ ترین نفس عالم در بیمارستان بستری بود و به همان درد مرحوم شد، پسرش میگه دیدم در ساعات آخر عمرش پدرم ختم صلوات گرفته گفتم چرا؟
گفت آقای خامنه‌ ای کردستان هستند! آخرین عمل بهجت صلوات برای سلامتی اوست

فرمانده ی من کسی هستش که : بخاطر نگهداری از پدرش درس و قم رو رها کرد...

همون که دستش هنوز هم بخاطر ترکش ها عذاب داره ولی چهره اش عذاب زداست ...

همون که خانه اش فرش و موکت ساده هست که اونم از جهیزیه خانومشه ...
بیا باور کن دشمنانمان هم مانده‌ اند و از دشمنی این مرد پشیمان شده‌ اند!
او بی‌نظیر است.افتخار می‌کنیم به نفسش، به قدمش، به نورش
چشم اسلام و ایران،روشن است از نور او.
یکی از اساتید اخلاق می‌ گفت: دشمن این مرد عاقبت به خیر نخواهد شد.

«یا صـــاحـــب الـــزمـــان» تبریک بخاطر همیچن نایب آگاهی :..

پ.ن : میگفت بی کلاسی است که عکس یک پیرمرد را به در و دیوار خانه ی خود زده اید...!

بیچاره نمی دانست من دیوار خانه ام را به عکس سید علی آویخته ام ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : شنبه 13 دی 1393
چرا چادری شدم؟

چرا چادری شدم؟؟؟

گفتم: چه می‌دانم، لابد این ‌طوری خوش‌تیپ تری!!!

گفت: خیر!!!

گفتم: خب لابد فهمیدی این ‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!!!

گفت:خیر !!!

گفتم: ای بابا!!! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!

گفت: نزدیک شدی!!!

گفتم: آها!!! دیدی گفتم همه ‌ی قصه ‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!!گفت: برو بابا… دور شدی باز…

گفتم: خب خودت بگو اصلاً…

گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “حضرت زهرا”ست، خواستم کمی شبیه “حضرت زهرا” باشم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1393
ساخت بازی های ضد شیعه

به بازی خوب دقت کردم دیدم همه نمادهای شیعه رو درش داره حالا دقت کنین خودتون حرف زدن نداره اما تفکر کردن و دست به کار شدن داره باور کنین داره

جنگ نرم یعنی این ببینید چطوری با ناخود آگاه ما بازی میکنند!!!؟

خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین

به ادامه مطلب بروید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1393
نمایشگاه عفاف و بی حجابی

هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد. برگزار کننده ی نمایشگاه توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب رو از اهداف این نمایشگاه میدونست!

این نمایشگاه یه تضاد اصلی با عنوان و نوع عرضه محصولاتش داشت اونم اینکه بر خلاف عنوان نمایشگاه اکثر کالا های عرضه شد اصلا ربطی به موضوع نمایشگاه نداشتند ...! کاملا مشخص بود این یه طرح بی برنامه ریزی شده و واقعا غیر قابل توجیه هستش ! نظارت کننده ها هم که در هپروت بازار گم شده بودند طوری که هر غرفه هر محصولی رو که مد نظر داشت ارائه میداد که 99% اصلا ربطی به حجاب و عفاف نداشت...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419364625361.jpg

اما حرف ما اینه چرا وقتی رهبری اینقدر تلاش میکنند تا به مسئولان ما بفهمونند که مسئله فرهنگی یه مسئله معمولی نیس که اینقدر راحت از کنارش رد بشیم اما مسئولان بی کفایت در نهایت بی تدبیری و گوش به فرمان بودن میان با یه سری شعار یه کارایی میکنند که بعد ها حتی عارشون میاد حتی یه نظارت رو اون کار انجام شده داشته باشند !

اسمش نمایشگاه حجاب بود اما در واقع ترویج دهنده سبک و فرهنگ غربی بود ! بعضی وقت ها بخاطر همین سهل نگاری ها صدمات خیلی شدیدی به فرهنگ یه کشور وارد میشه که بعد ها هیچکس جوابگوی اون نیست ...!

پ.ن : وزارت فرهنگ و ارشاد ، آقای جنتی ، و دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید ...(واقعا مچکریم )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
فداییان رهبر

صوت باران رحمت آمد رهبر ما خوش آمد

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 2 دی 1393