لیست اموال یک رئیس جمهور ...

بعضی وقتا بعضی آدما بدنبال بعضی منافع و با بعضی تاکتیک ها دنبال بعضی تخریب ها هستند که سیاسی ترین تخریب ها هم از همین بعضی ها آب میخورند بعد روی کار آمدن دولت یازدهم بصورت شدید و خیلی سنگین و ناجوانمردانه  شاهد تخریب دولت قبل و همچینین رئیس جمهور سابق کشورمون بودیم ! تخریب هایی که ازخود آقای روحانی سرچشمه گرفت تا به زیر دستان ایشون رسید !

امروز میخوایم به یکی از این تخریب ها اشاره کنیم که چند وقته خیلی راجبش داره بحث میشه با این مضمون که احمدی نژاد دزد و روحانی فرشته ی وحی ، اما واقعا اساس این حرف چیه ؟؟ با کدوم منطق و سازش عقلی میشه به همچین نتیجه ای رسید ؟؟ بنابراین معبر تصمیم گرفت بصورت خیلی مختصر زوم کنه روی این مسئله تا ان شالله برای دوستانی که سوال کرده بودند شاید چراغ راهنما بشه و بتونن راحت تر به اصل موضوع پی ببرند !

احمدی نژاد : تنها رئیس جمهوری که وقتی آمد لیست اموالش را تحویل قوه قضائیه داد و وقتی هم که رفت باز هم اینکارو کرد ، بر اساس رئیس جمهور سابق در سال 84 اموال خود را اینگونه اظهار کرد :

- یک باب منزل مسکونی به مساحت 175 متر، با 127 متر مربع زیربنا، 40 سال سابقه ساخت در منطقه‌ نارمک تهران

-حساب جاری بانک ملت شعبه دانشگاه علم و صنعت ایران برای دریافت حقوق از دانشگاه!

-حساب جاری بانک ملی شعبه‌ وزارت کشور مربوط به دوره‌ استانداری اردبیل که در حال حاضر موجودی ندارد

-یک دستگاه اتومبیل پژو 405 مدل 1977 سفید رنگ

- دو خط تلفن ثابت شهری

http://www.up-cnc88.ir/uploads/142529365461.jpg

اینها همه ی دارایی احمدی نژاد در سال 84 بود و رئیس جمهور سابق با سنت شکنی های معروف خود،‌ در این مورد نیز روش نوینی را ابداع کرد.اما در پایان دوره ریاست ایشون اخبار رئیس جمهور دولت دهم بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری قرار گرفت. که مبنی بر نامه ای که به قوه قضائیه فرستاده شده بود با این مضمون که اموال وی چه تغییراتی کرده و هم اکنون به کجا رسیده :

- بازسازی و نوسازی منزل مسکونی قدیمی نارمک است که با کمک همسر و فرزندان و با استقراض از بانک و همچنین صندوق نهاد و برخی بستگان چهار واحد حدود یکصد متر مربعی احداث گردیده که با فرزندان در آن سکونت داریم. مساحت زمین 175 متر مربع و زیربنای فرسوده قبلی حدود 130 متر مربع بوده است.

اما هم اکنون در دولت یازدهم احتمال میرود که احمدی نژاد اولین و آخرین رئیس جمهوری بوده که آنقدر در اثبات شعار هایش صادق بوده مگر اینکه آقای روحانی بخواهد حداقل در این یک مورد راه احمدی نژاد را طی کند! هم اکنون از اموال آقا روحانی هیچکس هیچ اطلاعی ندارد ! جز چند مورد مثل : فضل و بخشش سکه در کاخ سعد آباد و ... اما باید منتظر ماند هنوز فرصت هست ...

پ.ن : بعضی وقت ها میشود از دارایی های یک رئیس جمهور میزان مردمی بودن آن راهم سنجید ...! اما باید صبر کرد شاید رئیس جمهور دولت یازدهم هم قصد ثابت کردن شعار هایش را داشته باشد! ما امیدواریم.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393
فوریی
فوریی
فوریی
بسمه تعالی
ﺭﯾﺲ ﮔﺮﻭﻫﮏ تروریستی ﺩﺍﻋﺶ ﻃﯽ ﻫﺸﺪﺍﺭ تهدیدآﻣﯿﺰ ، ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﺳﺮﺩﺍﺭسرلشگر حاج قاسم ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ ﻭ ﭘﺎﺗﮑﻬﺎﯼ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﺳﭙﺎﻩ ﻗﺪﺱ ﺑﻪ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ، ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩ؛
《 ﺍﺧﺮ ﺑﻬﻤﻦ ﻣﺎﻩ ، ﺍﺳﻔﻨﺪﯼ ﺧﻮﻧﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﻣﺎﺩﻩ ﺳﺎﺯﯼ ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺏ ﻣﺮﺯ ﭘﺎﻭﻩ ﻭ ﻣﺮﺯ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺣﻤﻼﺕ
ﺯﻣﯿﻨﯽ ﻭ ﺧﺮﺍﺑﮑﺎﺭﺍﻧﻪ ﺧﻮﺍﻫیم ﮐﺮﺩ ﻭﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ ﺭﺍﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﮔﺮﻓﺖ 》

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﻋﺶ ، ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ،ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ، ﺑﺤﺮﯾﻦ،ﺍﺳﺮﺍییل ،ﺍﻧﮕﻠﯿﺲ ،ﺁﻟﻤﺎﻥ ﺍﺳﺘﺮﺍﻟﯿﺎ، ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ، ﻫﻢ ﺍﻋﻼﻡ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﺗﺠﻬﯿﺰﺍﺕ ﻣﺎلی ﻭ ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﻧﻈﺎﻣﯽ ﺭﺍ ﮐﺮدند…

((پیام فرمانده دلاور سپاه قدس))
ﺳﺮﺩﺍﺭ سرلشگر پاسدار حاج قاسم ﺳﻠﯿﻤﺎﻧﯽ 
ﺑﻪ ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺕ ﺧﺒﺮﯼ ﻭ ﺩﺍﻋﺶ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻧﺪ ؛ 

همانطور که قبلا گفته ام ﻣﻦ ﻟﺒﺎﺱ ﺭﺯﻡ ﺏ ﺗﻦ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻭ ﺑﻪ
ﺍﺩﺍﯼ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﻣﺎﻡ ﺣﺴﯿﻦ (ع) ﻭ ﺑﺮﺍﺩﺭﺷﺎﻥ ﻋﺒﺎﺱ ابن علی ‏(ﻉ‏) ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺳﻔﺮ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ..

ﻭ ﻃﯽ ﺩﯾﺪﺍﺭ با ﺭﻫﺒﺮ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺷﯿﻌه ﻋﺮﺍﻕ و ﺍﺣﺰﺍب ، ﻭ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﻭ ﺭﺍﻩ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪﺍﻧﻪ ﺑﻪ ﻣﻠﺖ عراق ، ﺑﻪ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺩﺍﻋﺶ ﺩﺭ ﻋﺮﺍﻕ ﻫﻤﮑﺎﺭﯼ ﮐﻨﻢ 

ﺍﮔﺮ ﺭﻫﺒﺮﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺧﺎﻣﻨﻪ ﺍﯾﯽ ﺑﻪ ﺳﭙﺎﻩ ﻗﺪﺱ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺣﻤﻠﻪ ﺭﺍ ﺑﺪﻫﺪ

ﻧﻪ فقط ﺩﺍﻋﺶ ، ﻫﺮ ﮐﺸﻮﺭ ﻣﺘﺠﺎﻭﺯ ﮔﺮﯼ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﺍﯼ
ﻧﻈﺎﻡ ﻣﻘﺪﺱ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻭ ﺧﺎﮎ ﻭﻃﻨﻢ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﺩﺍﺭﺩ ﺭﺍ ، ﺑﻪ ﮐﺮﺑﻼﯾﯽ ﻣﯿﮑﺸﺎﻧﻢ ﮐﻪ ﻧﻌﺮﻩ ﺍﻟﻌطﺸﺶ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﺘﺠﺎﻭﺯﮔﺮ ، ﺑﻪ ﻧﺸﺎﻧﻪ ﺩﺭﺱ ﻭﻋﺒﺮﺗﯽ ﻫﻤﯿﺸﮕﯽ ﺛﺒﺖ ﮔﺮﺩﺩ .

ﻧﻪ فقط ﺩﺍﻋﺶ ، ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺳﺮﺍئﯿﻞ ﺭﺍ ﺗﺎ ﻣﺮﺯ ﺣﯿﻔﺎ ﻭﺍﻭﺭﺷﻠﯿﻢ ﻭﺑﻠﮑﻮﺭﯾﺘﺲ ، ﺩﺭ 24 ﺳﺎﻋﺖ ﺍﺯ ﻧﻘﺸﻪ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺣﺬﻑ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ.

ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ سرلشگر سلیمانی فرمودند ؛

《 ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺍﻋﺶ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮﯾﻦ خدشه ﺑﻪ ﻣﺮﺯ ﻣﯿﻬﻦ ﺍﺳﻼﻣﯿﻤﺎﻥ
ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺑﻪ ﺳﺎﻻﺭ ﺷﻬﺪﺍ ﺩﺷﺖ ﮐﺮﺑﻼ ، ﻗﺴﻢ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻤﯽ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ حتی در افکارشان هم نمیگنجد 》 
《 الله یحفظکم یا کیان الایرانی 》
( هستیم برآن عهد ک بستیم ) 
اللَّهم صَلِ عَلَی مُحمَّــــــــدٍ وآل مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُمْ وأهْلِك أَعدَائَهُــــــــــــــم اجمعین ...


 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
خدمت سربازی هم به حراج گذاشته شد!

چند وقت پیش حتما تو اخبار شنیدید که طبق تصمیم هیئت دولت و ... و نتیجه گیری که بدست اومده کسانی که هشت سال از خدمت سربازی فراری بودند میتونند کارت پایان خدمت خود را به قیمت 20 الی 50 میلیون تومان از دولت تدبیر و امید خریداری کننــد!

یعنی خدمت مقدس سربازی که میگفتند همین بود ؟؟؟ اینقدر بی ارزش که حتی بشود با پول مقدسات رو خرید ؟؟ جوابگوی این سوال دولت تدبیر و امید و حامیانش باید باشه! برای ما واقعا سوال شده که چطور میشه مقدسات رو با پول خرید ؟ واقعا کدوم قشر از مردم جامعه ی ما میتونند این پول رو بپردازند و معاف از خدمت بشند ؟؟؟

پس عدالت چی میشه ؟؟

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423913803611.jpg

فرزندان ثروتمندان و همون آقا زاده ها که پولشون از پارو بالا میره تو خونه بشینند و جوانایی که از نظر مالی ضعیف هستن برن در مرز ها برای حفظ جان و امنیت این آقا زاده ها بجنگند و در آخر توسط گروهک هایی مثل پژاک و امثال ریگی کشته بشوند ؟؟ این واقعا چه عدالتی هستنش که اینقدر اختلاف طبقاتی ایجاد کرده ؟؟ چرا مابقی مسئولان هم سکوت کرده اند مخصوصا آنهایی که حرف از ولایت علی(ع) میزنند ! و ادعا میکنند عدالت علی(ع) در جامعه ی ما حکم فرماست ...!

آن جوانی که از خانواده فقیر است باید برود خدمت سربازی  جان و عمر خود را بگذارد تا آن جوان دیگر که از خانواده ثروتمند است برود با دوستان خود عکس سلفی بگیرد و بعد ها با برچسب آش خور به تمسخر آن سرباز ...!

چرا ظلم میکنید و این شانس شهادت و از آقا زاده ها سلب میکنید ؟؟ واقعا آقای روحانی و دولت محترمه آیا شما حاضر هستید همین مبلغ را به کسانی خدمت کرده اند بپردازید ؟واقعا به فکر اغنیا هستید یا کفگیر دولت به ته دیگ خورده است که خدمت سربازی را به حراج گذاشته اید !

پ.ن :همش فکر میکردم سربازی دوسال است ..،نمیدانستم عمر یک جوان است ...!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
پاهایش را داد تا تو را اینگونه نبیند مگر او جوان نبود ..؟؟

شهید مطهری : حجاب مانند اولین خاکریز جبهه است ، که دشمن برای تصرف سرزمینی حتما باید اول از آن را بگیرد ! یکی از رزمنده ها رو آماده کرده بودند برای مصاحبه ازش اسمشو پرسیدند نگفت ! مجری پرسید جوان چرا اسمت رو نمیگی ، گفت نمیخواهم بعد شهادتم اسمی از من اینجا بماند! سوالتان را بپرسید ؟

مجری گفت انگیزه ی شما از اومدن به جبهه و جنگ و فدا کردن خود در این راه چیه :؟ زیبا جواب داد میگفت همان یک سیلی که مادرمان حضرت زهرا (س) خورد برایمان بس بود ما آمده ایم تا دیگر آن وقایع تکرار نشود ! من آمده ام تا از حجاب ناموس کشورم دفاع کنم ! تا نکند فردای قیامت شرمنده ی مادرمان شویم ! اولین خاکریز دفاعی ما چادر خواهران و مادرانمان است !

سال ها گذشت ،نسل ها جای خود را به نسل دیگر دادند و ما الان میخوایم اینطور جواب اون شهید رو بدیم ! برادر عزیز دست شما درد نکنه که بخاطر ناموس کشورت خون خودتو فدا کردی ،دست شما درد نکنه که از جوانیت گذشتی تا غمی که یکبار برایمان از سوی حضرت زهرا (س) تحمیل شد دوباره تکرار نشود !

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423862731781.jpg

اما من میگویم یک جوان دغدغه مند : تو به امید آن رفتی که انتقام سیلی مادرت زهرا س را بگیری اما هم اکنون در کشورت هر روز هزاران دختر، همان هایی که تو بخاطر عفت آنها رفتی، هزاران سیلی بدتر از آن سیلی را به مادرت میزنند ، حتی نمیگذارند داغی سیلی قبل از بین برود پشت سر هم سیلی میزنند !

تو رفتی تا به دشمن نشان دهی که اگر بخواهند به اعتقادات ما نزدیک بشوند باید از روی جنازه های ما رد بشود ! اما هم اکنون خون شما زیر پای همان ناموسی که بخاطرش رفتی لگد مال میشود، تو رفتی و از تو فقط یک اسم ماند ، و آن هم "شهید " که آن هم به لطف روشنفکران دشمن زده به سهمیه و ریشه ی فساد و ... معنی میشود ! ننگ بر این زندگانی ننگ ...

پ.ن : آنها هم جوان بودند ، آنها هم آرزو داشتند ، آنها هم دوست داشتند ازدواج کنند ،خوش باشند و آزاد ، آنها قید جوانی خود را زدند تا ما جوانی کنیم اما ما ناجوانمردانه جواب آنها را دادیم ... !شهدا شرمنده ایم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
کاش ولتناین ما هم مثل شهدا بود

چند روز دیگه روز ولنتاین غریبه ها میرسه ...! روزی که هرکی از راه میرسه به معشوقش یه هدیه میده ، و یه گفت و شنودی دارند ،اصلا به روزش کار ندارم اینکه این روز اصلا به ما ایرانی ها تعلق داره،نداره تقلیدی هستش ،نیستش و ... اینا همش به کنار ! ولی بعضی وقتا دلم میخواد مطابق به اتفاقات زمان حرف دلم رو بزنم ! حرف دلم به سبک یه بچه ولایتی حرف دل به سبک یه عاشق بی لیاقت !

مجروح شده بود حسابی توان بدنش کم شده بود ! اجبار بود سرم باید به بدنش وصل بشه تا بتونه انرژیشو بدست بیاره ،وقت نماز رسید رو به بچه ها کرد و گفت یکی بیاد زحمت این سرم مارو بکشه ما یه دو کلام با عشقمون حرف بزنیم، همه بچه ها تعجب کردند ، ای بابا این رفیق ما هم از این عشق بازیا میکنه و ما خبر نداشتیم همه چشم دوخته بودن بهش ببینن میره سر باجه تلفن که حرف بزنه یا ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423596283561.jpg

وضو گرفت و سرم رو داد دست یکی از رزمنده ها،بسم الله گفت و شروع کرد به اقامه ی نماز ،خیلی با احساس و آرامش نماز میخوند،حسابی با عشقش داشت گپ میزد تو حس و حال خاصی فرو رفته بود!انگار اصلا روی زمین نبود داشت تو آسمونا سیر میکرد ! بچه ها هم حسودیشون گل کرد و همه بلند شدند برای وضو و گفت و گو با معشوقه...!

مطلبو که میخوندم خیلی حسرت خوردم ، معشوقه ی اون بچه ها کجا و معشوقه جوانای دوره زمانه ی ما کجا ؟ اونا با خالقشون با روحشون عشق بازی میکردند و جوانای ما ...! گاهی وقتا یه تلنگر خیلی واجبه برای ما تا بیدار بشیم از این زندگی محدود عمر ما اونقدری نیست که بتونیم همه ی لحظات خوش رو تجربه کنیم !

شاید بهتر باشه بهترین لحظه ی زندگیمون رو با معشوقه ی اصلی بگذرونیم که فرج ما در همون هستش نه غیره...! کاش بعضی وقتا اینو درک کنیم بهترین معشوقه ی با لیاقت ما فقط خـــدا هستش نه بنده ی خدا!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393

یوقتایی هست واقعا لازمه یه مقایسه ای بین زمان گذشته و زمان حال صورت بگیره تا بعضی ها حساب کار دستشون بیاد که واقعا این تکامل تدریجی که داشتن به نفع اونها بوده، یعنی یطورایی تونسته به اونا کمک کنه تا سر به راه تر باشند ! یا نه بر اثر کوته فکری با پسرفت مواجه شدن !

مسلما خیلی وقتا خیلی جاها اگه مدرسه دخترونه ای دیده باشید صد در صد یه 70 تا پسرم کنارش دیدید! یکی با موتور یکی با ماشین یکی با دوچرخه یکی دست خالی خلاصه هر جوری هست خودشون رو بقول خودشون به اون مکان مقدس میرسونن!

چند وقت پیش بود ما با یه بنده خدایی داشتیم از جایی رد میشدیم شانسا مسیرمون از کنار یه مدرسه دخترانه بود ! اونقدری که ما اونجا پسر دیدیم تو مدرسه پسران این همه پسر رو با شور و فعالیت یجا ندیده بودیم ! دیگه نزدیک بود به دوگانگی برسیم راجب اینکه اونجا واقعا مدرسه دخترانه هستش یا پسرانه !

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423050854821.jpg 

قدیما یه خانواده اگه یه پسر داشت و 5 تا دختر انگار دنیا رو بهشون داده بودی ، چون اون یه پسر واقعا اونقدری مرد به بار می اومد که میتونست همه ی خانواده رو از نظر رفاه و اسایش و مالی تامین کنه !

الان یه خانواده فقط یه تک پسر داره پدر و مادر هر چقدر کار میکنند نمیتونن مخارج اون یه پسرو تامین کنند ! پسره هم که ماشالله اندازه یه خانواده پر جمعیت سوخت و ساز داره!

پ.ن :

قدیما پسرا از مدرسه فرار میکردن بدون اجازه خانواده میرفتن جبهه،خواب رو به دشمن حروم کرده بودند !مرد بودن بخدا !حالا پسره از مدرسه فرار میکنه باید جلو مدرسه دخترونه پیداش کنی !! تازه 90% با موتور میخورن زمین !!!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393

عملیارت رمضان بود بچه ها همه آماده بودن تا یک عاشورای دیگه رو رقم بزنن عملیات شروع شد آروم آروم جلو رفتن چند ساعت بعد به میدان مین رسیدن ،یه میدان وسیع و گسترده که پر بود از مین هایی که دشمن بعث کار گذاشته بود چاره این نبود باید چند نفر داوطلب میشدن و معبرو باز میکردند اما کیا میخواستن اینکارو کنن هنوز مشخص نبود ! وقت داشت از دست میرفت که بالاخره 20 نفر از رزمنده ها قبول کردن رد بشن و معبر رو باز کنند !

با ذکر "یا حسین " قدم در میدان گذاشتن و پیش رفتن تک تکشون جلوی چشم همه پرپر شدند همه رزمنده ها اشک از چشم هاشون جاری شد ... خالص پرکشیدن و رفتند تا امروز ما باشیم و دنیای نامرد ...

 

شرایط تغییر کرده میدان مین ها و جبهه ها هم تغییر کرده اگه اون زمان داوطلب میشدن برای رفتن روی مین و شهادت و کمک به عملیات امروز هم داوطلب میشن برای بی بند و باری و باران لایک ...!

لباسای شیک خودشو میپوشه یکم دامنو کوتاه تر میکنه یکمم روسری رو شل میکنه یکمم عشوه اضافه میکنه و بالاخره آماده میشه و میره جلو دوربین ، و چند ساعت بعد هزاران لایک به جسم برهنه و فروخته شدش چسبونده میشه ..!

یکی گره روسریشو شل کرد رفت جلو دوربین واسه لایک .../

یکی بند پوتینش و سفت کرد رفت روی مین واسه خاک.../

پ.ن: اندکی تامل کافیه ... لطفا انتشار بدید نیاز به اجازه هم نداره ...(فقط دوست داشتید منبع رو ذکر کنید!)

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 15 بهمن 1393

این چند روز حسابی شاهد جنگ روانی-مجازی رسانه ها فرصت طلب تخریبچی بودیم که تو هر فرصتی که بدست می آوردند برای پوشاندن اشتباهاتی که از سوی خودشون وحامیانشون به وجود اومده دست به تخریب،توهین و تهمت به دولت مردان ماقبل میزدند ! یکی از همین تخریب ها شامل آقای احمدی نژاد شد ! مردی که تا بود مبارزه بود اما الان جز توهین و تخریب و سازش چیز دیگری نیست !

سایت های اصلاح طلب روزنامه ها و نشریه های اصلاح طلب بدون هیچ وقفه ای پشت سر هم تیتر میزنند !حرف های بی پایه به اوج خود رسیده با اسم دلنوشته تخریب میکنند با اسم روشنفکری تهمت میزنند و با اسم اصلاح طلب بودن خود را فرشته ی وحی نمایان میکنند ! 

از اغاز انقلاب تا کنون همینطور بوده اول از امام شروع کردند سپس از رجایی بعد آوینی و بعد همت و باکری بعد شهید دیلم و بعد و بعد ... تا رسید به احمدی نژاد و بعد سعید جلیلی ...! میگویند احمدی نژاد آنقدر اشتباهات داشته که کشور رو کلا به فساد و تباهی کشانده گفتم قبول یکیشو نام ببرید :گفتند بابک زنجانی گفتم آهان همونی که چندو وقت پیش اقای روحانی از او قدر دانی کرد ؟؟؟ گفتند : اختلاس : گفتم آهان همونی که کرسنت به بار آورد ... !آن هم چند برابر اختلاس ها...!

گفتند گرانی : گفتم آهان همونی که اصلاح طلب ها در دوران احمدی نژاد احتکار میکردند تا به اقتصاد آن دولت ضربه بخورد و بد نام شود و بعد ها در قاب سبد کالا به مردم پس دادند...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1422442026351.jpg

دیگر چیزی نگفت ! گفتم برو خسته نباشید! از آغاز انقلاب تا کنون خسته نشدید از بس در مسیر انقلابی ها سنگ انداختید ! احمدی نژاد معصوم نبود که اشتباه نداشته باشد ، قبول!!! داشت دل ما رو هم کم نشکست اما نقطه سیاه کارنامه ی او در مقابل کارنامه ی شما شاید به اندازه نوک سوزن باشد!

احمدی نژاد مرد بود شجاع بود مقتدر بود و از همه مهم ترمردمی بود ! اشتباهات زیاد داشت در مقابل رهبری ایستاد دو سال آخر سرکش شد اما اما : هیچوقت هیچوقت حرف های رهبرش را تخریب نکرد هیچوقت به مردمش توهین نکرد (خس و خاشاک هم که میگفت مشخص بود منظورش به کدام دسته بود) ! شاید اینطور بگویم احمدی نژاد از نسل همان رجایی ها بود آنقدر تخریبش کردند، ترورشخصیتش که دیگر نای تحمل نداشت ...!

پ.ن : شاید این تخریب ها بخاطر سر آمد دولت یازدهم است شاید خیال میکنند که ممکن است با این عملکردی که داشتند دوره ی بعد باز هم یکی مثل احمدی نژاد ها روی کار آید معلوم نیست شاید... زیاد است ... !

پ.ن2: این پست به هیچ وجه به معنی حمایت نیست فقط وقتی دیده شد چقدر ناجوانمردانه دست به تخریب زدن وظیفه تلقی شد تا ما هم حرفی بزنیم !

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 14 بهمن 1393

چند وقت پیش یه خبری رو خوندم که واقعا متعجب شده بودم راجب یه دزدی بود ! طرف یه BMW 2014 دزدیده بود ، بعد حالا به طریقی دستگیر شده بود ... !صاحب ماشین گفته بود ازت شکایت نمیکنم ولی به شرطی که بگی چطور این ماشین رو با این سیستم امنیتی فوق العاده قوی تونستی بدزدی ...؟؟؟ اون بنده خدا برگشت گفت :

گاز نیتروژن رو از اگزوز زدم تو ماشین بعد فندکو گرفتم ، موتور که حین خاموشی داغ میکنه سیستم امنیتی فکر میکنه ماشین دچار حریق شده و در های ماشین رو باز میکنه و پروتکل های امنیتی رو از کار میندازه ...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419367237521.jpg

بعد خوندن این مطلب واقعا به این فکر میکردم که واقعا چطور یه نابغه مثل این فرد شده دزد ؟؟؟ البته دزد لفظ خوبی نیس و خب خیلی عیب داره رو همچین آدمی برچسب دزد باشه ! شاید این مسئولین ما اگر کمی بیشتر به فکر استعداد ها و دغدقه ها باشند وکمتر شعار رو به عمل ترجیح بدن و به تعهدات کاری خودشون با وجدان اصیل پای بند باشند ، مطمئنن اوضاع تکنولوژی و فناوری ما دست کمی از کشور های ابرقدرت نخواهد داشت .

پ.ن : واقعا دزدای ما بر خلاف بعضی از مسئولین نابغه هستـند...! کاش کمی به زمین هم نگاه کنند ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 26 دی 1393
علی مطهری همچنان در آفساید..

باز هم مواضع آفسایدی علی مطهری سکوت مجلس شورای اسلامی رو شکست ، دیروزی در شرایطی که علی مطهری به بهانه نطق میان دستور به تکرار مواضع خود در قبال حصر سران قتنه وغیر قانونی خواندن این حصر پرداخت ،برای لحظاتی فضای مجلس متشنج شده ،و اعتراض نمایندگان رو به دنبال داشت ...! تا جاییکه بالاخره حجت الاسلام ابوترابی برای بازگشت آرامش به فضا اعلام تنفس و برای دقایقی مجلس را تعطیل کرد !

**********************************************

متن بالا چکیده ای از خبر هایی بود که راجب اتفاقات اخیر مجلس بود، اقای مطهری باز هم نقاب از مواضع و نظرات آفسایدی خودش برداشت ...! که آخرش هم به درگیری فیزیکی و... ختم شد! حصر فتنه گران رو غیر قانونی میدونند اما خیانت آنها به مملکت خود را کاملا قانونی و اسلامی ...! توهین به مقدسات ، توهین به ولایت فقیه ، تجاوز به حقوق مردم و بیت المال همه و همه جز مواضع قانونی و عقلانی ایشون محسوب میشه ! اما حصر سران فتنه خلاف قانون میدونند،

اما آقای مطهری شک نکنید که روز 9 دی همان روز اعدام سران فتنه بود ، و صد ها نفر از امثال شما هم نمیتوانستند مانع این عمل شوند اگر می بینید این اتفاق نیفتاد مردم فقط و فقط به واسطه و رأفت مقام معظم رهبری دست از محاکمه برداشتن و به قانون واگذر کردند.! اگر الان اوضاع رو مساعد میدونید و هر حرفی رو بدون هیچ تاملی میزنید،

مطمئن باشید این دوران نیز به پایان خواهد رسید توپ فعلا در میدان شما میچرخد ...!نمونه اش همان دفاع اصلاح طلبان امروز در صحن مجلس ...! اما روزگار این دولت نیز مانند سایر دولت ها به پایان خواهد رسید.!

اگر این اقدام مردم اینقدر به شما جرئت داده است که اینطور در مقابل خواسته ی مردم قد علم کنید مطمئن باشید همین مردم هم میتوانند سرنوشت سران فتنه را برای شما هم بنویسند ! هنوز یادمان نرفته 3 آذر در دانشگاه فرودسی مشهد چطور مقصر همه ی اتفاقات مربوط به فتنه را رهبری میدانستید ...: یادتان هست حرف هایتان :

:." در انتخابات سال 88 رهبری نظرشان را روی احمدی نژاد میدانستند و همین ریشه ی فتنه بود ...".:

اینجا کوفه نیست و ما هم مردم کوفه نیستیم که علی تنها بماند، اینجا ایران است مهد فرزندان خمینی بت شکن و رزمندگان فرمانده سید علی ، کاملا واضح است که پشت شما به چه کسانی گرم است که اینقدر آزادانه نظریات خود را بروز میدهید اما مطمئن باشید اگر کاملا در آزمون انقلاب مردود شوید دیوارتان به به ثریا که نخواهد رسید هیچ بلکه به زیر زمین خواهد رفت ...

پ.ن : بصیرت که نداشته باشی امامت را ریشه فتنه معرفی میکنی ...!(چناچنه این انگشتر را از دستم درمی آورم علی را از خلافت عزل میکنم )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1393
حجاب

 

ای انسان حجاب کن حجاب کفن دیر است

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : یک شنبه 21 دی 1393
عجب...

کم کم زمستان هم از راه رسید و سرمای خودشو همراهش آورد ، درسته سرمای الانش اصلا قابل مقایسه با ده سال پیش نیست ولی خب بازم سوز سرماش تا مغز استخون آدمو منجمد میکنه ، و به زورشم که شده مردم رو وادار به پوشیدن لباس گرم و شاید اضافه میکنه ...!

اما این وسط یه عده هستند ، که یطورایی اصلا زمستان انگار براشون معنا نداره اصلا سردشون نمیشه ، لباس گرم براشون معنا نداره و کلا فرقی با تابستون براشون نداره...! ولی خب این دسته افراد واسه اینکه همرنگ جماعت بشن یه عکس العملی نشون میدن، احیانا شما هم دیدید که چطور به بهانه سردی هوا یه کاپشن یا پالتو تا جایی که جا داره کوتاه میپوشن و خیابونای شهرو ، متر میکنند ...!

http://kheybar88.ir/wp-content/uploads/2015/01/%D8%B3%D8%B1%D8%AF.jpg

خیلی جالبه واقعا مکانیسم بدنی این افراد طوریه که فقط بالا تنشون سردی رو حس میکنه و اینا هم از خدا خواسته فقط اون بالا تنه رو میپوشونن اونم چه پوششی ...! پایین تنه هم که انگار تو سواحل گرم آنتالیا به سر میبره ...! 30 سانت برف اومده اون موقع طرف با یه ساپورت یا شلوار تنگ و یه چکمه نیم متری خیلی ریلکس قدم میزنه ...!

حالا این وسط نصف مردم به چشم هوس بهشون خیره میشن و نگاه میکنند ، نصف دیگشونم از حق نگذریم از تعجب و شگفت زدگی ، باور کنید کار هرکسی نیست تو این سرما با این تیپ بگرده ! حجاب و پوشش اسلامی و اینا هم همش از نظرشون امل بازی هستش حتی تو زمستان ... ! من موندم این مدرنیزه ها واقعا از کجا تغذیه اطلاعاتی میشن که اینقدر وضع و اوضاعشون ناهنجاری داره ...! واقعا عقلانی نیست ولی تعجبم که چطور اینا خودشون رو روشنفکر میدونند ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : شنبه 20 دی 1393
آرمان

بازی با کلمات شیوه ی خاص و نوین و شاید بروز ترین تاکتیک سیاست مدارای امروزه ی ما شده ! اغراق ،وعده ، شعار ،توهین ، و... همه و همه زیر مجموعه همون تاکتیک هایی هستند که امروزه توسط سیاست مداران کشور ما داره اعمال میشه !

سخنان آقای روحانی تو نخستین کنفرانس اقتصادی تعجب و توجه خیلی از رسانه ها و مردم رو جلب کرد ،به قول کدخدا یطورایی یه مانور تهاجمی رو مقدمه چینی کرد شاید برای یک تهاجم دیگه که قراره روی جبهه مقاومت و پایداری صورت بگیره !

می گفتند "آرمان‌های ما به سانتریفیوژ‌ها مرتبط نیستند، بلکه به قلب و عزم ما مرتبط اند ...!اگر ما شفافیت بیشتری نشان داده و بخشی از فعالیت غنی‌‌سازی خود را که به آن نیازی نداریم ‌متوقف کنیم، آیا این بدان معناست که آرمان‌های خود را کنار گذاشته‌ایم؟.:"

آقای روحانی مفاهیم رو تقلیل ندهید! سانتریفیوژها آرمان مردم نیستند ، بلکه نتیجه آرمان خواهی مردم هستند!آرمان به سانتریفیوژها وصل نیست بلکه به خون هایی وصل است که برای چرخیدن این سانتریفیوژها ریخته شده است! این خون ها هم از همان قلب هایی که ازش دم میزنید پمپاژ شده است ..! شاید بعضی وقت های لازم باشد برای بهبود وضعیت اقتصادی تصمیم های بزرگ و با جرئت گرفته شود گرفته شود ،

شما از ابتدای دولتتان هیچ طرح اجرایی در این زمینه نداشتید و کلا انگار عهد بسته اید که فقط متوقف سازی کنید ! یک روز غنی سازی 20 درصد رو و روز دیگر هم میگویید فعالیت هایی که به آن نیاز نداریم .کنجکاو شدم بدانم که واقعا طرف مقابل چه امتیازی به ما داده است که ما مدام در حال دادن امتیاز به آنهاهستیم ؟؟؟ دانستن حق مردم است !

 

پ.ن : حالا فهمیدم سکولار یعنی چه ... ! " بمیرم برای تنهایی رهبر ..."

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 19 دی 1393
رهبری

خیلی وقته حرف دل در مورد رهبرم سید علی خامنه ای روحی فدایی نزدم امروز یطورایی هوس کردم سفره دلمو باز کنم میخوام فقط بگم از درد دل از افتخار دل از نگرانی دل ...!

 

آقای غریبم ، آقای شبهای تنهایی من ، شرمسارم از این بی خردی که نسبت به تو دارم ، خجالت زده ام که دلت به تازه به دوران رسیده هایی خوش است که مضحکه ی دولت مردانت شده اند ..!

آقای غریبم میدانم سخت است که خواص ساز خود را بزنند و عوام مشغول زندگی خود باشند ...، میگوییم رهسپاریم با ولایت تا شهادت ،خیالت راحت ما جایی رهسپار نیستم رهسپارم تا اشک های حضرت مهدی(عج) را دردناک تر کنیم ، میدانم که میدانی لیاقت این را ندارم که در رکاب تو باشم تا مسیر ظهور را هموار تر کنیم،

میدانم که حتی لیاقت ندارم خود را سرباز تو بنامم ! اما تا ظهور حضرت مهدی (عج) تنها فرمانده ی من ، تنها مقتدای من ، تنها رهبرمن فقط شما هستید و بس !

اما این کهنه سرباز صبور هنوز امید دارد ...،امید به فردایی بهتر دلم میخواهد فریاد بزنم و بگویم :

آقای من همان کسی است که :

4000 مقلد فقط در نیویورک و کالیفرنیا دارد، فرمانده ی من همون کسی هستش که سردار 8 سال دفاع مقدس بوده ، رهبر من کسی هستش که در زمان رئیس جمهوری خود فرمانده ی جنگی بوده ...!

رئیس جمهور روسیه نسبت به فرمانده ی من میگه : بیشتر از من به اوضاع روسیه مسلط بود.

آیت الله جوادی آملی میگه :وقتی مهمانش بودم، اجازه نداد پسرش با ما ناهار بخوره، گفت که این غذا از بیت الماله!!!

امیر کویت میگه : از نصایح ایشون کل منطقه دارند بهره میبرند...

http://s5.picofile.com/file/8161533400/%D9%82%D9%84%D8%A8_%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86.jpg

پوتین میگه : آنچه دیدم منطبق بود با داستان هایی که زنم درباره مسیح از کتاب آسمانی‌ اش برایم تعریف می‌ کند.

رهبر من همون شخصیه که وقتی آیت الله بهجت کامل‌ ترین نفس عالم در بیمارستان بستری بود و به همان درد مرحوم شد، پسرش میگه دیدم در ساعات آخر عمرش پدرم ختم صلوات گرفته گفتم چرا؟
گفت آقای خامنه‌ ای کردستان هستند! آخرین عمل بهجت صلوات برای سلامتی اوست

فرمانده ی من کسی هستش که : بخاطر نگهداری از پدرش درس و قم رو رها کرد...

همون که دستش هنوز هم بخاطر ترکش ها عذاب داره ولی چهره اش عذاب زداست ...

همون که خانه اش فرش و موکت ساده هست که اونم از جهیزیه خانومشه ...
بیا باور کن دشمنانمان هم مانده‌ اند و از دشمنی این مرد پشیمان شده‌ اند!
او بی‌نظیر است.افتخار می‌کنیم به نفسش، به قدمش، به نورش
چشم اسلام و ایران،روشن است از نور او.
یکی از اساتید اخلاق می‌ گفت: دشمن این مرد عاقبت به خیر نخواهد شد.

«یا صـــاحـــب الـــزمـــان» تبریک بخاطر همیچن نایب آگاهی :..

پ.ن : میگفت بی کلاسی است که عکس یک پیرمرد را به در و دیوار خانه ی خود زده اید...!

بیچاره نمی دانست من دیوار خانه ام را به عکس سید علی آویخته ام ...

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : شنبه 13 دی 1393
چرا چادری شدم؟

چرا چادری شدم؟؟؟

گفتم: چه می‌دانم، لابد این ‌طوری خوش‌تیپ تری!!!

گفت: خیر!!!

گفتم: خب لابد فهمیدی این ‌طوری حجابت کامل‌تره مثلاً!!!

گفت:خیر !!!

گفتم: ای بابا!!! خب لابد عاشق یکی شدی، اون گفته اگه چادر بپوشی بیشتر دوستت دارم!!

گفت: نزدیک شدی!!!

گفتم: آها!!! دیدی گفتم همه ‌ی قصه ‌ها به ازدواج ختم می‌شوند؟ دیدی!!!گفت: برو بابا… دور شدی باز…

گفتم: خب خودت بگو اصلاً…

گفت: یک جایی شنیدم چادر، لباس “حضرت زهرا”ست، خواستم کمی شبیه “حضرت زهرا” باشم

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1393
ساخت بازی های ضد شیعه

به بازی خوب دقت کردم دیدم همه نمادهای شیعه رو درش داره حالا دقت کنین خودتون حرف زدن نداره اما تفکر کردن و دست به کار شدن داره باور کنین داره

جنگ نرم یعنی این ببینید چطوری با ناخود آگاه ما بازی میکنند!!!؟

خراب کردن مسجد توسط پرندگان خشمگین

به ادامه مطلب بروید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1393
نمایشگاه عفاف و بی حجابی

هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد. برگزار کننده ی نمایشگاه توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب رو از اهداف این نمایشگاه میدونست!

این نمایشگاه یه تضاد اصلی با عنوان و نوع عرضه محصولاتش داشت اونم اینکه بر خلاف عنوان نمایشگاه اکثر کالا های عرضه شد اصلا ربطی به موضوع نمایشگاه نداشتند ...! کاملا مشخص بود این یه طرح بی برنامه ریزی شده و واقعا غیر قابل توجیه هستش ! نظارت کننده ها هم که در هپروت بازار گم شده بودند طوری که هر غرفه هر محصولی رو که مد نظر داشت ارائه میداد که 99% اصلا ربطی به حجاب و عفاف نداشت...!

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1419364625361.jpg

اما حرف ما اینه چرا وقتی رهبری اینقدر تلاش میکنند تا به مسئولان ما بفهمونند که مسئله فرهنگی یه مسئله معمولی نیس که اینقدر راحت از کنارش رد بشیم اما مسئولان بی کفایت در نهایت بی تدبیری و گوش به فرمان بودن میان با یه سری شعار یه کارایی میکنند که بعد ها حتی عارشون میاد حتی یه نظارت رو اون کار انجام شده داشته باشند !

اسمش نمایشگاه حجاب بود اما در واقع ترویج دهنده سبک و فرهنگ غربی بود ! بعضی وقت ها بخاطر همین سهل نگاری ها صدمات خیلی شدیدی به فرهنگ یه کشور وارد میشه که بعد ها هیچکس جوابگوی اون نیست ...!

پ.ن : وزارت فرهنگ و ارشاد ، آقای جنتی ، و دکتر روحانی و دولت تدبیر و امید ...(واقعا مچکریم )

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1393
فداییان رهبر

صوت باران رحمت آمد رهبر ما خوش آمد

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 2 دی 1393
همین که هس...

یه لباس تنگ یه شلوار کوتاه یه کفش پاشنه بلند یه آرایش غلیظ همه و همشون میتونه یه دخترو تبدیل به یه مانکن بی نظیر بکنه ...
مانکنی  که چشم همه رو میگیره ، به خودش و زیباییش می نازه ...! فک میکنه همه چی داره چون همه مردم دارن بهش توجه میکنن! اما چه توجهی؟؟ توجه به احساسات یا اندام ؟؟ توجه به شخصیت یا آنالیز بدن ؟؟ توجه به شرم و حیا یا توجه به بدنی که زیر لباس داره چشم طرف مقابلو تحریک میکنه ؟؟؟ از همه اینا که بگذریم  فک میکنه حسابی محبوبیت داره برا دوستان و فامیل !
عکسشو تو شبکه های اجتماعی ، یا چت و کلا تو فضا مجازی میزاره کلی تعریف و نمجید میشنوه کلی لایک میخوره  !سرجمع حسابی کیفش کوکه که آره چقدر خریدار دارم من ... ! به خیالش همه هم اونو بخاطر خودش میخوان  ، چون زیباست ،طنازه ، چشم نوازه ، کلا یه مدل خیلی خوبه ! اما حقیقت یه چیز دیگست : همه اونو میخوان نه برای زندگی ، فقط برای استفاده کردن ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/141897906851.jpg


خواهر من اینکه همه تو رو تاییدت میکنن  بخاطر ظاهرت دلیل نمیشه که تو فردا یه زندگی خیلی خوب و خوشبختی بی پایان داری ..!نه اصلا ...!چون هیچ تضمینی نیست  که واقعا کسی با این ظاهرت تورو فقط بخاطر خودت بخواد بذار مطمئن حرف بزنم شاید 1% بخاطر خودت باشه 99 درصد دیگه بخاطر یه چیز دیگست ...
پ.ن :برای استفاده شدنت شاید 100000 تا لایک هم بگیری !ولی برای انتخاب شدنت بعنوان یه همسر یا یه آشنای محترم شاید یه لایک هم نگیری...!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : جمعه 28 آذر 1393
رسوایی فتنه

همه ی مردم دنیا بدون استثنا شاهد مراسم پر شور و بسیار عظیم اربعین حسینی بودن مراسمی که خار تو چشم همه منافقان و دشمنان اسلام بود این وسط خیلی ها به قصد انکار این مراسم قدم برداشتن که با لطف و کرامت رب الحسین (ع) رو سیاهی غلیظی براشون به ارمغان آورد.

 

اما تو این رو سیاهی ها اون چیزی که بیشتر از همه نظر بنده و خیلی از مردم رو جلب کرد جریان فتنه و حامیان و ارتباط اینها با اربعین حسینی بود ، 480 روزنامه مجله و شبکه تلویزیونی اروپایی وقایع روز اربعین حسینی رو به تصویر میکشیدن ، اون ها نه مسلمان بودن نه شیعه ، ولی بقول خود خبرنگاراشون این شور مردم به اونها هم شور داده بود و جذب شده بودند ببینند که این حسین ابن علی کیه که همه عالم دارن دیوانه وار عزاشو میگیرن ...

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1418634069981.jpg 

اما طی این مراسم باشکوه که اغلب روزنامه ها مجله ها و رسانه ها از اون حرف میزدند و پوشش میدادن !روزنامه های حامی فتنه این خبر رو کلا از صفحه اول خودشون حذف کردند تا ثابت کنند اصل مشکل فتنه ! با اسلام و نهضت امام حسین (ع) هستش!

این برخورد عجیب نشریات زنجیره ای با یک رویداد مهم 20 میلیونی در حالی هستش که رسانه های بیگانه و ضد انقلاب هم مثل : صدای آمریکا ،بی بی سی ، رادیو فردا ، دویچه وله ، گویا نیوز و دو سایت جرس و کلمه (وابسته به فتنه) اقدام به سانسور راهپیمایی و پیاده روی عظیم اربعین کرده بودن ! این امپراتوری رسانه ای دروغ در نقطه ی مقابلش اگه اتفاق خیلی کوچک و بی اهمیتی رخ بده سریع به تیتر اصلی خبر هاش تبدیل میشه . !

پ.ن »:این روزنامه ها و نشریات ایرانی حامی فتنه همان حامیان دولت جدید و آقای روحانی نیز میباشند.!

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1393