شهید علی خلیلی

شهید علی خلیلی

این چند روزه حسابی قضیه اسید پاشی تو اصفهان حاشیه ساز شده و از اون فاجعه تر اینه که عده ای ساده لوح و عقل شیرین این ماجرا رو گردن بچه های بسیجی وحزب اللهی انداختند که برای مبارزه با بدحجاب ها و امر به معروف و نهی از منکر دست به این عمل خفت بار زدند...!

 

 

خب ما اصل ماجرا رو اینطور ترسیم میکنیم که به فرض مثال اگه اینکار بچه های حزب اللهی بوده که برای مقابله با بدحجابی اینکارو کردند چرا یکی از سه قربانی یک خانوم بسیار محجبه و از خانواده معظم شهدا بوده ؟؟

2.چرا داغ کننده ی موضوع و حامیان این قضیه شبکه های BBS   ،MANOTO  و ... خیلی از دشمنای دیگه هستند؟؟؟

3.اصلاح طلب ها و فتنه گر ها نقششون چیه این وسط؟؟ چون دقیقا این خبر ها داخل ایران توسط این عناطر پخش و حاشیه سازی شده و اونا هم شدیدا از حرف های دشمن حمایت میکنن..!

4.چرا معترضان زمانی که برای اعتراض تجمع کردند از عکس های فتنه گران استفاده کردند؟؟ مگر برای اعتراض به این حوادث تجمع نداشتند؟؟ پس چرا حمایت از فتنه گران؟؟

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1414145879841.jpg

و اما هدف از اینکارا ها چیه چرا شبکه های خارجی و و فتنه گران در پی مخدوش کردن چهره ی حزب اللهی ها بدون هیچ مدرکی هستند در حالی که همه مدارک هم علیه اونهاست ....!

این چند روزه شاهد انتشار پیامهایی بودیم مبنی بر اینکه شنبه 3 آبان برای اعتراض به این وضعیت مدرسه ها و دانشگاه ها توسط دانش آموزان و دانشجویان تعطیل شود که مسلما این طرح از طرح های دشمن بوده و از تمام دوستان میخوام این اخبار رو تکذیب کنند!

این اخبار چند روز مانده به محرم پیش اومده و بحث امر به معروف و نهی از منکر هم مورد تهاجم دشمن قرار گرفته تا این برنامه ها رو بد جلوه بدن و بچه های حزب اللهی و بسیجی رو تخریب کنند اما همه میدونند همین چند تا از بچه های حزب اللهی بودند که بخاطر دفاع از ناموس وحتی تو شرایط بدحجابی شخص به شهادت رسیدند از جمله شهید علی خلیلی ...!و شهدای دفاع مقدس ...! 

منبع: معبر سایبری بی سنگر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : چهار شنبه 21 آبان 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: